دکتر ساینا بهترین اپلیکیشن حوزه پزشکی به انتخاب دیجیاتو

0
تأیید شده توسط تیم پزشکی دکتر ساینا
تأیید شده توسط تیم پزشکی دکترساینا دریافت مشاوره آنلاین

به نقل از دیجیاتو:

ما اعضای تیم اپلیکیشن دیجیاتو برای توسعه دهندگان ایرانی و ساخته های خوب شان ارزش فراوانی قائلیم، و همواره با معرفی و بررسی این محصولات کوشیده ایم تا در حد توان خود آن ها را به مردم کشورمان بشناسانیم و از روند رو به رشد اپلیکیشن سازی در میهن عزیزمان حمایت کنیم.

به همین خاطر تصمیم گرفتیم که برای نخستین بار در دیجیاتو، در جشنواره ای کوچک از بهترین اپلیکیشن های سال ۹۵ تقدیر به عمل آورده و این روند را به طور سالیانه ادامه دهیم. به رسم بسیاری از وبسایت های پرطرفدار دنیا، تصمیم گرفتیم که انتخاب برترین ها را در دسته های موضوعی مختلف انجام دهیم تا چیزی را از قلم ننداخته و بتوانیم پوشش همه جانبه ای از اپلیکیشن های ایرانی داشته باشیم.

توجه کنید که معیار انتخاب اپلیکیشن هایی که در ادامه می بینید صرفا انتشارشان در سال ۹۵ نبوده، چرا که اپلیکیشن ها بر خلاف بازی ها به طور مداوم به روز رسانی می شوند و ممکن است اضافه شدن قابلیت های جدید و اعمال تغییرات در آن ها برای سال هایی طولانی ادامه دار باشد.

بنابراین در کنار انتخاب و تقدیر از بهترین های تازه وارد، به روز رسانی و عملکرد در طول سال اپ های قدیمی تر را هم معیار انتخاب مان قرار دادیم. با این اوصاف، فکر می کنیم دیگر وقت آن رسیده که به انتخاب هایمان بپردازیم. از شما دعوت می کنیم که تا پایان مطلب با دیجیاتو همراه باشید.

در این خبر بهترین اپلیکیشن حوزه پزشکی دکتر ساینا شناخته شده است که در متن آن چنین آمده است:

اعتراف می کنیم که استقبال پر شور ایرانی ها از مطلب معرفی دکتر ساینا به شدت غافلگیرمان کرد؛ اپلیکیشنی که روح تازه ای به بازار راکد اپلیکیشن های پزشکی دمید و پتانسیل بسیار بالای این حوزه برای سرمایه گذاری و توسعه اپ های بیشتر را برایمان آشکار کرد.

با دکتر ساینا می توانید عوارض داروهای مصرفی تان را بدانید، به علل و مکانیزم عمل بیماری ها پی ببرید و پیش از مراجعه به پزشک تحلیل ساده ای از نتایج آزمایشات داشته باشید. تمام این ها به کنار، اپلیکیشن اجازه جستجوی پزشکان اطراف و رزرو آنلاین وقت را هم به شما می دهد.

تمام این عوامل دست به دست هم دادند تا بتوانیم دکتر ساینا را به عنوان بهترین اپلیکیشن حوزه پزشکی و سلامت ایرانی انتخاب کنیم.

لینک خبر

شاید بپسندید
نظر یا سوال خود را به اشتراک بگذارید

مجله سلامت دکترساینا


دکترساینا